TweetThis Button

Saturday, December 11, 2010

“GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com"

[Klik gambar untuk direct link ke contest :) good luck ]

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia. Ini adalah post pertama aku dalam Bahasa Melayu (BM) setelah sekian lama. Malah ni first contest yg ak join and ak berharap sangat luck budak baru are on my side (tolong ye Alisya :P). Maka sebab yg aku nak voucher nih akan diterang dan diolah sebaik mungkin dalam post nih, hehehe.

Sebab pertamanya, aku memang seorang yg adventures dan suka berjalan2 tengok dunia. Tengok jer link yg bro Eyirazz letak pown dah wat gua teruja nak p singgah sana sebab Restoran Haven offer a quit nice view sambil makan2. Lagipun ak memang suka makan. Tu salah satu hobi rasenya, hehe.

Kalo aku menang voucher ni x dilupakan gak member2 sekolah rendah yg dh 12 tahun x jumpa. Diorng semangat nak jmpa satu sama len tapi xde org ada initiative nak bwat reunion. So ak pown bernazar jika aku menang voucher RM100 Restoran dari bro Eyirazz ak akan bwat mkn2 besar ngan member2 skolah lama aku nih, Amin.

[Gambar kenangan 12 tahun lepas, klik gambar tuk link FB gambar ni]

Dan seterusnya 3 org bertuah yg ak tag adalah:


SP/S: Sapa cekap try teka mna satu gambar (Ini bkan contest yer :P)

4 comments:

AJ said...

thanks join....Ada 6 voucher keseluruhan berjumlah RM315..InsyaAllah,kalau ada rezeki tak ke mana kan?

kay shafiQ said...

That right bro eyriqazz

Anonymous said...

wah bagus2... menarik ade contest2 macam nih

kay shafiQ said...

Ekhehh. Abi aiman x kisah la. :)

Followers Forever