TweetThis Button

Monday, July 11, 2011

Bersih 2.0, Politik Malaysia & Pengaruh Kumpulan Bilderberg terhadap Dunia

Bersih 2.o telah mencatat sejarah Malaysia apabila telah mengegarkan kota Kuala Lumpur. Semua ini adalah politik Malaysia. Macam mana pulak dengan keadaan dunia dimana banyak negara yang semakin miskin disebabkan hutang dengan Bank Dunia ataupun negara-negara yang sedang bergelut seperti Palestin, Sudan atau Afghanistan? Semua ini mungkin didalangi kumpulan Bilderberg.

Bilderberg merupakan kumpulan yang dipelopori oleh orang Wall Street berpusat di Leiden, Belanda. Secara amnya ianya dikawal di bawah Federal Reserve Bank of New York. Kebanyakan ahli-ahlinya terdiri dari orang yahudi. Inikah yang dikatakan ekonomi dunia dikawal oleh golongan ini!

Mengikut kajian serta pemahaman saya, disimpulkan yang pemerintahan presiden di amerika hanyalah berperanan sebagai boneka yang dikawal oleh Bilderberg. Selepas pembunuhan Presiden John F. Kennedy, dikhabarkan semua presiden selepas beliau hanyalah boneka semata-mata termasuklah Presiden Barrack Obama.


Organisasi Pemerintahan Amerika

Barrack Hussien Obama pernah didaftar sebagai seorang muslim ketika beliau bersekolah di St. Francais of Asisi, Indonesia. Berpewatakan menarik dan dianggap sebagai penyelemat dunia. Namun ada beberapa bukti yang Obama mungkin boneka seperti:

1. Tidak menunaikan janji ketika berpilihinraya, dimana tentera Amerika masih tidak dikeluarkan dari Iraq dan Afghanistan.
2. Menandatangani pakej stimulus bernilai $770 bilion yang diberi ke Federal Reserve Bank of New York dan tanpa memberi ruang kepada ahli kongress untuk membuat keputusan.
3. Melanti ahli-ahli exco daripada kumpulan Bilderberg sendiri seperti Hillary Clinton, Jeneral Jones L James dan Paul Volcker.


Ada lima agenda kumpulan Biderberg iaitu:
1. Memerintah Amerika di bawah bank luar negara iaitu Bank Dunia.
2. Kenakan cukai terhadap semua produk.
3. Merampas segala senjata api dan sebagainya bagi mengelak pemberontakan.
4. Memaksa rakyat amerika masuk tentera supaya dapat dikawal.
5. Mengawal segala hal ehwal penduduk Amerika dari segi kebajikan dan kesihatan.


Individu-individu seperti KRS-ONE, Gerald Celente, George Humprey dan lain-lain mula menyedari akan hal ini dan memeka mencuba sebaik mungkin untuk menyedarkan masyarakat.
Bagi saya, mungkin ada benarnya teori konspirasi ini kerana seperti yang kita sedia maklum ekonomi dunia memang dikawal oleh Yahudi. Individu seperti Bill Gate, Donald Trumph, Steven Spielberg dan lain-lain merupakan bilionare dan individu terkenal dunia yang merupakan penganut Yahudi. Jika benar, maka matlamat Bilderberg adalah menjadikan dunia ini di bawah pemerintahan Komunis dan ingin menyebarkan dakyah yahudi. Jika hal ini berlaku maka Islam akan menghadapi dugaan yang amat besar. Cuma pesan untuk diri sendiri dan rakan seperjuangan, sentiasalah bersiap sedia menghadapi segala kemungkinan, Amin...

Sumber utama dari dokumentari 'Obama The Deception'.
Sumber-sumber lain:
1. Siri 'The Arrival'
2. http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/3773019.stm
3. http://thenewjew.wordpress.com/2007/11/22/billionaire-jews-bloomberg-lauder-and-lauren-top-forbes-list-its-not-who-you-think/
4. http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group

7 comments:

BTS said...

satu entry yg menarik...kena baca lagik ni

kay shafiQ said...

@blogtilldrop: Just sharing ape yg dirase perlu. Sharing is caring :)

Cik Puan Tim said...

Ok...interesting..tp ape yg awk cbe nak sampaikan dgn bersih 2.0? ce share pdpt awk....hu2~

kay shafiQ said...

@miss aty: Never trust anything until it is proven. Cam kes bersih, mcm2 story kite dengar & cite2 ni sume org lain rilek jer sharing2 kat FB or Twitter. For me, sume maybe untuk dptn publisiti & maybe ade len yg hngatkan bersih. Maybe ade dlng len yg sengaja meriuhkan demonstrsi ari2. Message disini, just jgn percaye dengan ap2 yg kite dengar. Peace :)

Cik Puan Tim said...

agree i do feel the same too.. but this is 1st time i know about bildeberg...slalunya i dgr about illuminati...i think bersih tu pun ade yg sgaja hangatkan...same like libya...mmg lah pemimpinnyer kejam (msia punya pemimpin kejam gk ke? not sure~)but at the same time mst akan ade org luar yg akan masuk campur..same goes to mesir...segalanya kemungkinan...so sad about politic nowdays~ i dont want msia mcm tu jgk..hurm... hu2~

kay shafiQ said...

@miss aty : glad to hear that u have a good thinking :). Ape2 pon just berjage2 skit n jngn percaye bulat2 with anything. jgn lupe vote time general election.

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Followers Forever