TweetThis Button

Tuesday, June 30, 2009

Yahudi, Yahudi dan suma Yahudi

Setakat ni suma isu-isu yang aku tengahkan berkenaan isu antarabangsa sumanya ada kaitan dengan Yahudi ( walaupun baru ada 2 posts berkenaan isu antarabangsa). Kali ni plak aku nak berkongsi apa yang ada di fikiranku berdasarkan pengalaman, pembacaan, kajian serta maklumat dari orang ramai mengenai betapa berpengaruhnya Yahudi di dunia ini tanpa disedari kita suma.

Hatiku membara untuk menulis post ini selepas membaca blog sahabatku. Di situ beliau menceritakan sejarah pengasas Facebook, Mark Zuckerberg seorang Yahudi dan implikasi penggunaan Facebook. Adakah salah kalo kita nak guna Facebook hanya kerana pengasasnya seorang Yahudi dan cuba menolong bangsanya sendiri!!! Islam tidak pernah mengajar umatnya untuk memandang seseorang daripada asalnya tetapi jika betul keuntungan dari Facebook mendorong kepada kemusnahan Palestin, maka wajib bagi kita menentangnya.

Orang Islam mempunyai sejarah pertelingkahan tersendiri dengan Yahudi. Berdasarkan Surah Al-Baqarah ayat 113;


Pernah seorang rakanku ni berkata, ' tengok muka-muka orang Israel saja dah naik meluat'. Kalo diikutkan, macam releven jugak kenyataan tu. Try la usha muka Bennayoun atau Trump, memang naik meluat sebab muka diorang ni sombong dan memang x hensem. Tanpa disedari kita suma, Yahudi secara diam-diam ingin menguasai dunia serta ingin menghapuskan seluruh umat Islam di dunia ini. Yahudi memang pandai, diorang dari awal-awal lagi telah menyemai benih ideologi diorang dalam diri kita semasa kita masih kecil dengan adanya kartoon seperti Pokemon serta Popeye (Pop Eye).

Selain itu, terdapat berpuluh-puluh syarikat mega yang menyumbang ke arah kemusnahan Palestin seperti;


Aku sendiri tengah impliment boikot barang-barang ni secara terus. Kalo aku nak makan KFC atau McD aku p ja Radix Fried Chicken (RFC), kalo nak makan Maggi aku beli ja Cintan sudey, kalo nak Milo aku minum ja Horlicks. Aku x pakai hand set Nokia, aku pakai Sony ja. Kalo aku bleh melakukannya, x kan korang x bleh. Ingatlah bahawa salah satu matlamat Yahudi adalah untuk menghapuskan seluruh umat Islam dan jika kita menyokong mereka ianya seperti kita menempah kubur sendiri

4 comments:

Anonymous said...

salam mamat..
best bc blog ko..
huhu..sehat?
ini blog ak yg terkini..
brilliancelife tu dah x gune.. =]

Anonymous said...

K. noted. Thank for the nice comment.

NiMa said...

uitt...pokemon?hang nie biaq betul..
pokemon tu jepon punya xder kena mengena dgn yahudi..wat research biar abis dulu b4 tulis blog...

kay said...

Hg biaQ btoi Nima. Dok ceruQ mna ni??? Dari dlu lagi dah tersebar yg Pokemon ni bersifat Yahudi. Pikachu bermaksud aku srng Yahudi, Chameleon plak bermaksud lebih kurang x percaya pada Allah S.W.T dan nma laen dalm Pokemon ni gak mmbwa maksud x baek. Kena aware bahawa dunia skrng di control oleh Yahudi. Dunia pon aware. Baca post ak pasai 'Konspirasi Kumpulan Bilderberg, Amerika dan Dunia'.

Followers Forever